2 September - Onsdag

Hejsan allt folk!

Igår blev dt inte mycket bloggande då blogg.se krånglade hela kvällen. Eller ja, ialla fall för mig, resten vet jag inte. Men dt hände väl inget speciellt. Både jag och Bellan va sjuka så hon kom hit ett par timmar på dagen och så kollade vi på "Vi hade ialla fall tur med vädret - Igen!". Sen sov jag..

Dagen idag har varit måttligt händelselös den med. Sjukling som jag är så har jag bara varit hemma. Anton kom med cola och godis, snäll som han är. Han var dock bara här i ett par timmar, så ja, vi hann inte göra nåt speciellt. Han åt.. Typ..

Alltså, min 'sjukdom' blir bara värre och värre. Nu kan jag knappt andas. Blanda astma med en rejält täppt näsa och där har ni mig. Usch.. Undra hur fan dt ska gå i helgen? Haha, när jag lämnar Dalarna - Avesta - Näsby, så kommer alla vara smittade. Mohahah!

Nej, jag ska sova. Sleep tight my lovers så hörs vi när jag vill!


Ser ni min snygga pyjamas, alltså vad dt står på ärmen?
Hello Kitty, of course?

Puss och kram!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0