2 September - Onsdag

Här är några saker ni kanske inte visste om mig.

- Jag är rejält mörkrädd. Kan inte gå i vpra trappor om dt är mörkt i huset tex. Går jag ute när dt är mörtk måste jag ha sällskap. Absolut måste!

- Jag har aldrig varit riktigt nöjd med mitt hår. Jag vill ha långt, tigerkaka hår. Men mitt hår växer aldrig, eftersom att jag har färgat dt så mycket så att dt alltid går av. Men oavsett längd, färg och frisyr har jag aldrig varit nöjd. Jag kan liksom alltid hitta nåt fel.

- En av mina högsta drömar är att gifta mig. Kanske lite konstigt att ha dt som ett av sina största mål i livet? Nej, alltså dt är inte själva bröllopet utan själva äktenskapet jag är ute efter. Att gifta sig är enligt mig dt ultimata sättet att bekräfta kärleken på. Och dt är precis dt jag vill ha; true love for life. Haha, I'm in love with a fairytale?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0