18 September - Fredag





I väntan på thaimat från Nynäshamn som mamma och pappa är och hämtar så sitter jag i soffan och kollar på "Hells Kitchen", mitt favoritprogram! För alla vet väl att jag brinner för att laga mat? Anyway, så är jag sjukt suktad av min älskade godispåse som ligger i min handväska i mitt rum. Men!, jag vill inte försöta aptiten nu bara en timma innan världens godaste käk kommer vandrandes in genom ytterdörren. Därför ska jag vänta med att njuta av den blåa, underbara påsens innehåll, mmh.. Anyways så kommer dt nog en bättre uppdatering senare ikväll. Dt beror på hur trött jag är. Ja, och vad jag ska göra. Kanske ska vara med Lollo ju?

Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0