16 September - Onsdag

Hola !

'Top Model 4' visas på tv just nu.
Ärligt slötittar jag bara, who cares liksom? Dessutom har jag redan sett dom avsnitten, hoho. Mja, jag har ialla fall inte gjort mycket alls idag. Börjar inte praktiken förens på Måndag, så jag har varit ledig även denna dag. Dock har jag icke sovit bort hela dagen som de flesta av er kanske tror? Nej nej, jag vaknade vid åtta faktiskt. Dessutom har jag bakat idag, WIHO!

Näni, jag ska nog hoppa in i duschen snart tror jag. Eller ja, först ska jag stryka mitt lakan. Man ska ju faktiskt byta en gång i veckan, även fast jag vet att en tös jag brukade vara hemma hos mycket förut nästan aldrig böt. Lite äckligt kanske? =) Jaja, jag är ren och fräsh av mig anyway.

Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0