14 September - Måndag

Hejsan!

Idag har varit en ganska händelserik dag ändå.
Jag vaknade vid åtta och satte igång med att plugga. Vid elva ringde jag en ny (eventuell) praktik-plats. Fick tipset av sötaste Lollo som hade fått tipset av hennes pappa, haha. Så jag ska dit imorgon för att glutta hur dt verkar vara där. Efter dt skyndade jag mig till Nynäshamns (äckliga) gymnasium för att en sista jäkla gången (WOHO!!). Gjorde provet där som faktiskt gick hyffsat bra med tanke på att jag tragiskt nog pluggat på fel kaptiell, haha. Efter det åkte jag hem och direkt därpå kom Bellan. Vi umgicks idag i sex timmar (?), haha. Lollo kom också vilket var trevligt!

Imorgon ska jag som sagt till min (eventuellt) nya praktik-plats. Först ska jag till stan för att träffa Lollo och sen följer hon med mig. Vi ska samtidigt också träffa hennes pappa, för Lollo ska ju faktiskt med mig till Finland, WOHO! Men mer om dt senare, nu ska jag fortsätta kolla på femman. Asbra!


Jag just nu med älsklings-o'boy i muggen!

Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0