13 September - Söndag

Hejsan!

Ja, jag vet att min uppdatering suger, men helt ärligt så skiter jag i dt. Ni som läser min blogg får stå ut med dålig uppdatering, dock är de få updatesen alldeles utmärkta, haha. Nej, skämt åsido så kan jag berätta vad som hänt idag istället. Jag vaknade vid halv elva och käkade frulle. Pluggade en stund och klädde på mig sedan. Vid tre kom Lollo och så sminkade jag mig. Vi åkte sen ner till grillen för att Lollo skulle käka lökringar. Efter dt åkte vi till Gustaf där han var i full gång med att tattuera Bellan. Robin kom sen också, men till sist var dt bara jag kvar där med Bellan och Gustaf. Bellans tattoo blev skitsnygg men inte riktigt klar. Men efter nästan fem timmar orkade inte Gustafs maskin längre, så dom ska göra klart den imorgon. Både jag och Bellan var jätte hungriga så vi åkte till pizzerian för att käka. Vi delade på en pizza som var slut efter tio minuter, haha. Nu ligger jag här i sängen och kollar på 'Notting Hill' men ska strax sova. Imorgon ska jag till Nynäs för att göra prov och så måste jag hitta en ny praktikplats innan klockan 16. Panik!

Jaja, jag säger godnatt till er nu! Antagligen hörs vi imorgon, ska även försöka hinna med att fixa min design då. Ha dt så fint alla goa läsare!

Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0