12 September - Lördag

Hejsan!

Förlåt för att jag varit så dålig på att blogga, men just nu händer dt ganska mycket. Eller ja, dt är ganska mycket med skolan och så. Dessutom vaknar jag halv fem på mornarna när jag ska till skolan (inte till praktiken alltså) och när jag sen kommer hem från skolan känner jag att jag verkligen inte orkar sitta vid datorn över huvudtaget. Men nu skriver jag ett litet inlägg ändå som intte kommer innehålla någonting vettigt alls. En annan anledning till att jag inte orkar blogga när jag väl sitter vid datorn är för att jag är känsligt splittrad till en viss del. Ställer jämt samma fråga; ska jag eller ska jag inte? Nåja, man är ju tonåring vilket inte alltid är så lätt.

Jag är dödstrött just nu fast att jaf fick chansen att sova i cirkus två timmar idag. Ska äta en godis och sen sussa. Imorgon ska jag ÄNTLIGEN sova länge, länge! Ska vakna precis så jag känner för dt, verkligen inte tidigare. Nej ni, jag orkar inte knappa längre. Jag säger godnatt nu!

Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0