11 September - Lördag

Godmorgon!

Ja, jag fick ju verkligen sova precis hur länge jag ville. Not! Hade jag fått välja hade jag fortfarande legat i sängen och sovit min underbara skönhetssömn. Men icke picke, pappa väckte mig för en halvtimma sedan och sa att jag skulle kliva upp för att söka praktik plats. Sen sa han också att dom hittat min cykel (jätte gammal!), och gissa vart? På möbelförmedlingen! Någon idiot har stulit den och sen försökt sälja den på Möbelförmedlingen. Jag hatar Sorunda!

Nu ska jag äta. Har redan mailat ett ställe och senare ikväll ska jag och Lollo till ett annat ställe (jag pratar om praktik!) för att kolla om dt skulle passa dom att sötaste jag skulle komma dit. Idag ska jag även plugga, massor av plugg blir dt. Hotell A provet ska göras på Måndag i dt hemska gymnasiet i Nynäshamn. Dt är bara att genomlida dt och samtidigt tänka; "Efter detta behöver jag aldrig någonsin mer sätta min fot här!". Låter inte dt helt fantastiskt? Justeja, idag ska jag även försöka hinna med att fixa min design. Den är ju hemsk..

Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0