21 Oktober - Onsdag

Jag vill sova, men jag kan inte. Jag vet inte vad jag mer vill göra egentligen. Vad finns dt att göra? Jag har ingen aning.. Om inte Bellan ska på bio så ska hon komma över och hjälpa mig att packa. Fast dt är inte förens imorgon, och jag vet inte om jag kan börja packa nu. Dt är väl för tidigt? Jag menar, jag åker ju inte förens på Söndag. Söndag.. Dt är fanemig inte långt dit alltså. Jag kan knappt bärga mig. Jag åker till Finland.. Jag åker till Finland! JAG ÅKER TILL FINLAND! Fine, Finland är väl inte så fisförnämnt, men grejen är att jag kommer under 5 hela dagar befinna mig ett hela hav ifrån all skit. Jag menar, jag behöver egentligen inte stå ut med allt jag faktiskt står ut med. Inte enligt mig ialla fall, men dt finns dom som tycker olika. Dt finns ju också dom som tror att jag tror att jag själv inte gjort något fel alls. Alltså, jo.. Jag har ju gjort fel. Men såhär, om man jämför mina fel med alla andra som gjort något fel (ja, som jag har med att göra) så utgöra jag typ.. 6% kanske och resten är ju ganska logiskt då 94%. Fast smaken är som baken, och dt är väl världen också? Dt är väl å-andra sidan ganska bra. Men vet ni vad jag hakade upp mig på? Alltså, jag skrev ju att jag kommer vara ett helt hav borta snart, eller hur? Om dt är ett hav.. Vafan heter dt Östersjön för då? Är inte dt lite koo-koo? Haha, vet ni vad jag kom på nu då? jag och Bellan pratade förut om namn på tex hundar. En hunduppfödare som får sin första kull med valpar brukar ibland döpa hela kullen på någonting som börjar på A. Nästa kull till någonting som börjar på B, osv. Tänk om en släkt skulle göra så, haha. Alltså, de två föräldrarna skulle döpa sina tre söner till Stig, Mark och Sten. Haha, pricken över I:t vore ju om familjen hette Björk i efternamn, haha. Eller typ Skog eller nåt, haha. Nästa familj i släkten skulle döpa sina två döttrar till April och Maj. Haha, herre gud..

Nej förlåt folket, jag svammlar skit mycket. Ska nog försöka sova ialla fall. Boom boom, guess how long it took me to wright this? Haha, suckers. Nej fy, nu ska jag fan sluta! Men först dt obligatoriska..;

Puss och kram!


Kommentarer
Postat av: Mikalena

"Om dt är ett hav.. Vafan heter dt Östersjön för då?" heheh jag älskar dina slutsatser ;-)

2009-10-24 @ 01:08:27
URL: http://jojk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0