9 Oktober - Fredag

Hello pussycookies!

Idag mår jag relativt bra.
Har fortfarande sjukt ont i ryggen, men har väl lärt mig att leva med detta. Anyway så var jag i skolan idag. HR-facket var där och snacka och jag kan säga att jag ska bli medlem! Och ja, förutom våran klass (haha jag, Marcus, Vitctor och Janni) så var Södertäljes Praktiska HR08 där också. Lite småkul med fler i klassen, dock bara i två timmar.

Efter skolan som slutade vid elva, så åkte jag till Midsommarkransen för att äta lunch med pappa på ett sushi-ställe som hans kompis äger. Gratis mat smakar alltid bäst, eller hur? Haha, nej men efter dt åkte vi till Skärholmen där vi lämnade in en mobil på upplåsning. Medans mobilen servades så åke vi tilll Hammarby Sjöstad där pappa skulle vaccinera sig (han åker ju till Las Vegas imorgon!). Jag följde inte med till doktorn, jag satt i bilen och lyssnade på rock-klassiker! Sedan åkte vi tillbaka för att hämta min mobil. Kollade på skor också, men pappa hade ingen lust att köpa några till mig (dum pappa!) så vi åkte hem.

Jag har inte gjort så mycket sen vi kom hem vid 15-tiden. Har städat mitt rum och så har jag ätit en jätte mysig middag med familjen. En godispåse har jag faktiskt vid min sida, pappa var ialla fall söt och köpte mig lite godis, mihih!

Nejni, jag ska sova. Onsdag - Torsdag somnade jag vid 01:00 och klockan ringde 04:10. I natt, alltså Torsdag - Fredag, somnade jag vid 00:00 och tog därför en sovmorgon till 04:50. Men sömnen hinner ikapp mig trots min sovmorgon så jag ska lägga i mig i min säng. Men först ska jag tvätta bort dt lilla pudret jag har i ansiktet just nu. Bjuder dock på en bild som ni kan se, haha. Vi hörs nog imorgon (eller om en timma om jag lägger upp en låt. För jag går aldrig och lägger mig när jag säger att jag ska göra dt ju?).

Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0