4 Oktober - Söndag

Tjenare !

Förlåt för den dåliga uppdateringen, men jag och Bellan fick lite bråttom igår. Ialla fall, jag har ingen större lust att berätta så mycket om igår. Men dt vart en hel del drama. En sa att han älskade mig (!!!!!), en annan snubbe stod och grät i mina armar och en till var supergullig och allmänt asbra! Jag fick ialla fall skjuts hem av världens bästa farmor, vilket jag verkligen uppskattade. Synd bara att jag inte böt nummer med den supersöta killen, för honom kan jag lätt ha kontakt med..

Idag ialla fall vaknade jag vid elva tiden ungefär. Senare åkte mamma och jag för att köpa en soffa till mig. Så jag har städat mitt rum hela dagen idag. Ganska fint och mysigt är dt just nu kan jag ju säga!

Nej, jag ska in till min brors rum för att hjälpa honom rensa hans lådor. Samtidigt ska jag kolla på "Parlamentet". Men kika in här lite senare så ska jag visa en bild på mig och finaste Isabell från igår. Love you all!

Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0