3 Oktober - Lördag

Godmorgon bitches!

Tråkigt nog har jag varit vaken i över en timma, vilket suger. Hade ju absolut velat sova längre! Jaja, jag är ialla fall själv hemma nu, mamma och pappa åkte på den där mässan i Älvsjö och Erik är hos Mikaela. Jag ska hur som helst ta in hundarna (som springer runt på tomten), käka frulle, duscha, smörja in mig med BUS och sen invänta Bellan. Hon kommer vid tre tiden. Då ska vi käka någonting tillsammans och förkröka lite. Tidigt!, men Blom (som vi ska till ikväll) sa att dom börjar vid 5-6 så ja. Dt kommer nog bli en galen natt! Jag slänger in en bild på mig och Pullan innan vi drar, ha dt så bra!

Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0