26 Oktober - Måndag

Hejsan!

Nu sitter jag här i Finland.
Dt är bra härligt ska ni veta! Båtresan igår gick bra, men den var lika tråkig som vanligt. Jag blev ju tragiskt nog sjuk i Lördags, så jag spenderade dt mesta av gårdagen till att sova, men de timmar jag var vaken var väldigt tråkiga.

Anyway, min söta mummu väckte mig klockan nio redan. Efter en tallrik gröt och en dusch så var jag redo för äventyret hon hade planerat. Vi åkte till en närliggande stad för att gå till en guldsmedsaffär där hon hade fått ett presentkort på 100€. Dock använde hon bara ca 70€, så jag fick resterande 30.Plockade på mig två par örhängen och jag är fullständigt kär. Ska visa bild senare men kan redan nu säga att Christa kommer förälska sig i dessa hon också. Dt är jag rätt så säker på!

Efter den trippen så åkte vi till en affär med allt möjligt; kläder, glas, ridsaker, motorolja, leksaker, smink mm. Jag fick två nya glas till min fina samling och så fick jag ett par nya jeansleggins. Dessa har fickor i rumpan, så dt ser faktiskt ut som jeans också. Ett plus är att dom är otroligt sköna!

Nu ska jag snyta mig, sedan ska jag fortsätta kolla runt här på internet. Om ett par timmar står maten på bordet och vi får då också sällskap av Anna och Jonne som kommer hit för att käka. Dt blir kyckling, ris och sås, mums! Jag vet inte ännu när jag skriver nästa gång, men någon gång blir dt väl.

Puss och kram!


Kommentarer
Postat av: Christa

Hoppas du har det kul där nu! :) ring när du kommit hem så får vi hitta på något! Hälsa alla <3

2009-10-26 @ 21:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0