23 Oktober - Fredag

Goddagens !

Jag ligger här i sängen med min
älskade Bailey bredvid mig. Har en liten godispåse bredvid mig som pappa köpte. Mums! Tv:n visar Måns Möller's nya program. Verkar vara lite som "Hey Baberiba", alltså dom verkar driva med allt och alla. Redan nu har dom visat en lite rolig parodi på "Bonde söker fru". Jaja, detta verkar vara ett toppen program för mig, exakt min humor!

Imorgon måste jag packa inför Finland. Åh, jag ser verkligen fram emot att få komma bort. En liten semester på 4-5 dagar är nog precis vad jag behöver just nu. Speciellt efter allt med Blom. Om jag får säga dt själv så tycker jag att han är riktigt dum. Han får för sig en sak och då är han också så inställd på detta att han inte kan ändra sig, fast att han säkert vet att han har fel. "Min häst är större än din häst", så håller han på hela tiden. Dock förstår han inte uttrycket, hihi. Aja, han är ute ur mitt liv nu. Eller ah, tills han skriver nästa sms vilket han med största säkerhet lär göra. "Jag vill inte ha kontakt med dig, sluta skriva till mig" säger han. Gissa vem som skickar sms 5 minuter efteråt? Oh yes, du gissade antagligen rätt!

Nej, nog skrivet om honom. Min blogg ska inte förpestas (oops, I'm bad!). Jag tror jag ska kolla klart på programet jag bubblade om här ovan, sedan ska jag nog sussa. Tycker ni dt är konsigt att jag är trött? Dt är dt verkligen inte, jag gick upp vid fyra imorse. Har varit vaken i tusen år känns dt som, haha. Nej, men jag sover när jag känner för dt. Kan erkänna att jag somnade i 20minuter på soffan någon timma efter att jag kom hem. Kommer inte ens ihåg att jag somnade, bara att jag vaknade utav att Bellan ringde. Aja, jag skriver imorgon!

Puss och kram!


Kommentarer
Postat av: Mikalena

Dudo!! Blom? WhaaT??

2009-10-24 @ 01:04:26
URL: http://jojk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0