23 Oktober - Fredag






Mikaela, what's going on? I miss you like hell baby! Vi som brukade ha så jävla roligt tillsammans. Haha kommer du tex ihåg båten? I do! Ena sekunden bråkade vi som bara den, abdra sekunden va vi hur bra polers som helst. Våren - 08, den va verkligen nåt speciellt. Askul hade vi ju! Varenda helg drack vi hemma hos dig. Haha, kommer du ihåg när du låg på golvet och så ställde jag mig bredvid dig och slängde Arn's kepa i papperkorgen och du började asgarva? Eller när jag nästan braka sönder hela din tv och allt. bara för att jag skulle krupa ut genom fönstret och röka? Eller när du sa världens skönaste kommentar; "Nu ska jag gå dit jag hör hemma: duschen!"? Eller när vi alltid på nåt jävla vänster lyckades byta tröja med varandra? Vet seriöst inte hur många gånger jag vaknade upp med din tröja på mig, haha!

Men nu har ju någonting hänt verkar dt som. Vi pratar ju aldrig längre.. Jag saknar dig så otroligt mycket! Din humor gjorde mig alltid happy, den va ju så bra! Tacka fan för att du konfirmerade dig och att vi hamnade i samma rum på Gotland. Dt va ju där allting började. Haha, sugen på sockerfritt godis föresten? ;-)

Nej, men dt jag ville komma fram till är att oavsett om vi inte är lika bra kompisar som förut, så är du alltid samma Mikalena för mig! Jag vet att du har dt svårt och så, vilket absolut inte är bra! Men jag hoppas att när du är redo så kan vi snacka om saker, för dt ska du veta också; jag finns gär no matter what! Dt är bara att skicka ett sms när du känner för dt. I promise att jag svarar så fort jag bara kan.

Mikis My Love!


Kommentarer
Postat av: Mikalena

AAW! Älskar dej vännen, saknar tiderna som fan, du är det mest underbararste vän jag någonsin har haft!!

Vi har haft det as kul tsm!

Önskar att jag kunde få mer tid med dej vännen!!

Men nu e väl du i Finland?

Jag skrattar alltid när jag tänker på allt vi har gjort, Askul jue!!!

Puss i Jumsken Sussu My Love!!

2009-10-24 @ 01:01:55
URL: http://jojk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0