21 Oktober - Onsdag

Måste bara säga en grej innan jag for sure börjar sova..

What's up med folket i Fråga Olle-dokumentären? "Asså, i sommar ska jag ha sex med minst 20 st", "Min polare sa att han hade sex med 25 st förra sommaren, jag ska så klå dt i år", "Tror du bara att du kommer ha sex med 15 st?!". Seriöst.. Dom får dt att framstå som att alla tycker och tänker som dom. Sure, dom är typ runt.. 20?, och jag är "bara" 17, men ändå. Jag känner flera stycken som aldrig haft sex, jag känner flera som bara haft sex med någon enstaka och jag känner flera stycken som haft sex med fler än man kan räkna på en eller två händer. Dt jag vill komma fram till nu är att sex inte är någon tävling! Vissa gillar så kallade 'one-night-stands', andra inte. Men bara för att man gillar dt så är dt ingen tävling?

Detta var min åsikt, ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0