21 Oktober - Onsdag

Godkväll!

Sitter här i min soffa jus nu och kollar på tv. Är sjukt trött och ska nog sova alldeles strax, men först ska jag kolla om dt kommer nåt bra som är värt att ses. Jag klippte mig idag också, klippte topparna, lite uppklippt och så en fin lugg. Jag vågade inte kolla mig i spegeln när hon klippt så jag drog på mig min mössa direkt. Kollade inte hemma heller, utan hoppade direkt in i duschen istället. Nu har dt ju inte torkat så då är dt lite svårt att se om dt blev bra eller inte.. Nåja, I hope it's fine!

Jag ska fylla på min vattenflaska (dt har blivit som min nappflaska..) nu och så ska jag som sagt kolla om dt kommer något bra på tv. Härligt med en lång och skön sovmorgon imorgon också, känns dock skit onödigt att ens åka till skolan, men jag antar att jag måste..

Puss och kram!


Kommentarer
Postat av: Mikalena

Din nya frilla e as sexig ;-)

2009-10-24 @ 01:09:35
URL: http://jojk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0