18 Oktober - Söndag

Yo hoes !

Jag är sjukt seg idag
och dt är inte för att jag är bakis. Jag vet inte varför jag är så här seg egentligen, jag bara är dt. Men snart bär dt av till Finland, bara en vecka kvar! Då kommer jag bort från precis allting, vilket ska bli super skönt.

Igår hade jag skitkul! Dt slutade väl inte sådär asbra, eller ja.. Jag stod och skrek och bråkade med en person klockan fyra på morgonen. Den diskussionen slutade med att jag rusade därifrån på mina klackar och skrev "JAG SKITER I DIG!". Men som tur är så är dt löst nu. Thank god! Men åter till festandet; askul! Vi började hos Thomas, precis som planerat. Vi körde några "fylle-lekar" och så dansade vi skiten ur oss. Senare, där vid halv ett tiden tror jag, hade Robin raggat upp någon på andra sidan gatan så vi stack dit. Där var dt drag kan jag lova! Har en del minnesluckor, men dt är inte så farligt. Vi va ett gäng lovely people som åkte härifrån landet till förorten, så jag kände mig ialla fall bekväm med folket. Böt nummer med vissa, blev bättre kompis med andra, pussades med en massa gulligt folk och var 'tillsammans' med Robin, haha. Nej, men dt var verkligen en lyckad kväll! Ja, om man bortser från kanske.. Den sista timman.

Jag känner just nu att jag inte alls vill jobba imorgon. Dt känns som att jag inte trivs där så jäkla bra tyvärr. Jag hade mycket hellre velat jobba på ett mindre ställe där man också jobbar intensivare och på ett helt annat sätt, typ som på Freja där jag jobbade i somras. Storkök är helt enkelt inte min grej..

Just nu ligger jag och slötittar på "Cribs" som visas på MTV. Vissa bor alldeles för pampigt, I'll tell you that! Hur som haver så kollar jag på dt lite smått, sms:ar med lite folk och kämpar för att hålla ögonen öppna. Tror att vi ska äta snart, yey! Om cirkus en timma börjar "One Tree Hill" och direkt efter dt är dt premiär för .. Oh yes, "Gossip Girl"! Gissa vem som ligger här och är glad?!

Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0