18 Oktober - Söndag

Hejsan allihopa!

Jag har ett litet problem.
Om jag fortfarande känner för dt så är dt maskerad på Fredag. Just nu är jag osäker på om jag vill/orkar gå eller inte. Grejen med maskeraden nu är att dt är Disney-tema över dt hela. Tingeling får man icke vara, för dt ska Emma va och dt är ju hon som håller i hela festen. Så nej! Jag tänkte först vara Mimmi Pigg, men fick veta att Isa tydligen ska vara den karaktären.. Så nu funderar jag på att vara en utan Disney-prinsessorna. Kanske Belle från "Skönheten och odjuret" fast en modernare variation av henne? Help me, för jag har ingen aning just nu. Men mamma ska ialla fall sy dräkten åt mig och dt ska vara en prinsessa i modern variation. Den långa balklänningen tex ska bli en kortare baby-dollklänning.



Puss och kram!


Kommentarer
Postat av: Sarah

Sounds great! :D <3

2009-10-19 @ 09:31:17
URL: http://sajjo.blogg.se/
Postat av: MIKIS

Va mord lystra alice i underlivet

2009-10-19 @ 17:39:23
URL: http://jojk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0