15 Oktober - Torsdag

Godmorgon !

Har varit vaken sedan kvart över fyra,
visst låter dt för jävla härligt? Sitter här och äter pannkakor och får reda på att mamma har ställt in biobesöket, vi ska visst få extra veckopeng istället, jag och Erik. Så nu kan jag åka direkt hem efter skolan utan att behöva vänta tre timmar i staden Stockholm. Dt är väl ett plus, men jag har ju inte varit på bio sedan.. Sedan den senaste "Harry Potter" med Isabell och Louise.

Nej ni, jag ska förbättra på min maskara, dutta på lite puder och packa handväskan. Hörlurar är väl prioritering nummer ett nu antar jag. Föresten, jag blir snart arg på kastrullen med gröt som står och puttrar på spisen. Varför måste den låta så som den gör?

Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0