11 Oktober - Söndag

Godnatt!

Haha, ja.. Jag sitter i sängen just nu.
Har nyss pratat med Anton i telefon ett bra tag. Han hade visst köpt en kaffebryggare? Mysigt minsann! Vi bestämde också att han och jag ska på bio eftersom att han har två biobiljetter. "Bröllopsfotografen" ska vi se vilket blir finfint, då den verkar rolig och bra!

Imorgon har jag lite saker att göra. Ska städa mitt rum, damma hela huset och städa/tvätta kylskåpet. Chriista kommer också vilket ska bli skitkul. Har inte träffat henne på evigheter ju! Vet dock inte vad vi ska göra, men dt lär väl bli 'dt gamla vanliga', haha ;-).

Nejni, nu ska jag stänga ner Spotify, Facebook och msn för att sova. Ska även dissa Blom nu som är full och sms:ar mig hela tiden. Alla mina tre godispåsar (haha, har en sen Onsdags, en sen igår och så fick jag en ny av mamma idag) måste jag också stoppa undan. Imorgon ska jag visa er lite bilder från Finland. Spännande..

Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0