11 Oktober - Söndag

Förlåt, men nu orkar jag inte blogga ordentligt. Tänkte istället slänga in en typ av lista där ni får lite info om mig, smaskigt huh? ;-)

Visste du..
.. Jag vill ha -
Trötthet! Så att jag kan somna nu
..att min senaste kyss - Var med helt fel person
..att jag lyssnar mest på - Är någon som aldrig kan sluta prata
..att jag pratar - Tills jag inte har mer att säga
..att jag inte
 gillar - Folk som säger saker de inte menar
..att min bästa vän - Är inte så jäkla bra ändå ..
..att min första riktiga kyss - Var ingen riktig kyss
..att jag avskyr när folk - Inte står för vad dom säger
..att kärlek är - Skit, rent ut sagt
..att jag gillar att - Vara ensam
..att jag alltid kommer att - Göra dt jag gör bäst, vara mig själv
..att jag är hemligt förälskad i - Dansken på tunnebanan? :-O
..att sist jag grät var - Idag
..att min mobiltelefon är - En grå/silvrig Nokia n95
..att när jag vaknar på morgonen - Är jag fortfarande trött..
..att innan jag går och lägger mig - Pussar jag Bailey och säger att jag älskar honom
..att idag har jag - Umgåtts med Bellan och Robin
..att jag just nu tänker på - Min mage
..att i kväll ska jag - Dricka vatten, äta choklad och sova
..att i morgon kommer jag - Ta en välbehövlig sovmorgon till 05:00!
..att jag hoppas - På en mycket avgörande grej
..att jag verkligen vill - SOVA, ffs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0