8 November - Söndag

Jag vet att mitt bloggande inte varit dt bästa, men dt är inte så himmla lätt. Måndag, Tisdag, Onsdag praktiserar jag. Vaknar vid fem-tiden, kommer hem vid sex. Torsdagar vaknar jag kvart över fyra, sitter vid skolbänken fram till halvfyra ungefär och är hemma mellan fem och sex. På Fredagar vaknar jag återigen vid kvart över fyra, men slutar dock vid elva och är (med en gnutta tur) hemma strax innan två. Men när jag kommer hem på Fredagar är jag så död! Min vardag sliter sönder mig. Imorgon ska jag dock blogga lite granna. Tänkte visa lite bilder, hissa och dissa och blogga om ett speciellt ämne. Vet dock inte vilket ämne, dt får vi se imorgon. För jag hade en idé nu ikväll om att jag en gång i veckan ska hissa och dissa, samt att skriva om ett speciellt ämne. Dt blir nog bra antar jag.. Men vi hörs imorgon (idag), nu säger hela min kropp ifrån!

Puss och kram!

PS. Tack Christa för en väldigt rolig dag idag! ♥


Kommentarer
Postat av: Christa

Haha taacck själv! :) <3

2009-11-08 @ 18:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0