4 November - Onsdag

Eftersom att jag har lite saker på hjärnan nu så orkar jag inte skriva ett 'normalt' inlägg. Slänger in en lista och ska sova efter dt. Vi hörs imorgon (om jag har lust).

 

90 viktiga tonårsfrågor

Frågor om förhållanden
;

Är du singel? -Yes
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Nej, inte riktigt
Hur många har du varit kär i? - 3st
Är du kär just nu? - Nej

Frågor om dig själv
;

Namn? - Susanna
När fyller du år? - 9 April
Några piercingar? - I öronen
Vad har du på dig just nu? - Ingenting :o
Vilken årstid är bäst? - Sommaren och vintern
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - Lång sovmorgon när dt regnar ute
Vad tycker du mest om hos dig själv? - Att jag är mig själv, rätt igenom
Vad är du bra på? - Att prata på om allt och ingenting
Vem älskar du mest på denna jord? - Min familj!
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - Dt beror helt på humöret

Frågor om dina vänner
;

Vem vet allt om dig? - Ingen
Vem är den roligaste av dina vänner? - Alla är roliga på sitt egna vis
Vem är snyggast av dina vänner? - All of them!
Vem är mest partyprisse? - Mikalena dude
Vem är den du helst har filmkväll med? - Allihopa
Vem av dina vänner är mest "evil"? - Lollo, haha

Frågor om din familj;

Vem står dig närmast? - Erik
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - Lika bra
Vem är farligast i din familj? - Jag :o
Vem ser roligast ut i din familj? - Erik, haha
Vem är coolast? - Jag såklart
Har ni något husdjur? - Två hundar och två katter
Vem har du mest gemensamt med? - Erik
Vem står för underhållningen? - Alla
Vem sover du oftast med? - Bailey finns alltid vid min sida
Roligaste kvällen med familjemedlem? - Jadu, finns många
Hur länge sedan träffade du din mamma? - Två timmar sedan
Hur länge sedan träffade du din pappa? - Två timmar sedan

Frågor om idag;

Vad har du gjort? - Pluggat och försökt bli frisk
Har du varit glad idag? - Jadå
Har du varit ledsen idag? - Nä
Har du gjort något bra idag? - Njae
Vad ska du göra nu? - Svara klart och sen sova
Har du gjort något dåligt idag? - Njä
Vad har du ätit idag? - Massa mat
Har du duschat idag? - Nix
Är du trött nu? - Japp
Vad händer imon? - Skola 08:10 - 15:15
Har du varit i skolan idag? - Nope

TELEFON/MOBIL
;

Vem ringde dig senast? - Christa
Vem ringde du senast? - Bellan
Vem sms:a till dig senast? - Christa
Vem sms:a du till senast? - Erik

ÖVRIGT;

Är du hungrig nu? - Gud nej
Vad är klockan nu just nu? - 22:46
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - blogg.se & Facebook
Gillar du punk? - Nej
Har du sminkat dig idag? - Nej
I så fall, vad för smink? - ..



SPORT;

Går du på någon sport? - Nej
I så fall, vilken/vilka? - ..
Trivs du med den sporten? - ..
Tycker du att den sporten är rolig? - ..
Gör den sporten dig glad när du håller på med den? - ..

MUSIK
;

Lyssnar du på musik just nu? - Ja
I så fall, vilken låt för tillfället? -  Amy Winehouse - Back to black
Vad gillar du för musik? - Massor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0