3 November - Tisdag

Gud, jag känner att jag gjorde ett mycket felaktigt val idag att gå ut med Bellan en stund. Dt var visserligen väldigt kul att träffa goa Bellan, men jag känner mig sjukare nu. Vi satt ju trots allt ute i kylan i nästan två timmar. Även fast jag hade tjocka vinterstövlar och en stor mysig jacka så frös jag jätte mycket. Jag vet ärligt talat inte om jag är frisk nog att gå till praktiken imorgon. Undra hur mamma skulle reagera om jag sa att jag återigen måste stanna hemma.. Undra framför allt hur min lärare skulle reagera! Jag vill ju gå dit så att dom vet att jag fortfarande bryr mig, men jag har legat sjuk hela lovet och är fortfarande sjuk. Dom har väldigt stränga regler med att sjuka inte får gå in i kök. Är en sjuk blir dt ofta en så kallad kedje-reaktion och så slutar dt med att alla blir sjuka. Hur skulle dt då se ut? En efter en blir sjuka, och så finns dt ingen som kan sköta köket. Nej, vi får se hur jag känner mig imorgon. Ska ju hur som helst ställa klockan. Om natten flytit på bra och min hosta lagt sig någorlunda, så åker jag iväg till Huddinge. Annars blir dt till att slappa på soffan med en massa varm o'boy. I like the sound of that MEN!, jag ska verkligen försöka ta mig till praktiken.

Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0