3 November - Tisdag

På något sätt känner jag mig oerhört känslosam idag. Allting känns jätte konstigt. Jag är nog sur och ledsen. Jag ville inte att mormor, Anniina, Samuel och Eveliina skulle åka hem imorgon. Jag ville att dom skulle stanna längre. Jag hade vant mig vid att bo med min älskade mormor ju. Jag mår bra med henne! Åh, jag är jätte ledsen nu.. Och så ska vi fira jul i förbannade Avesta. Jag vill inte! Inget fel på folket så men.. Jag hade velat åka till Finland. Jag vill fan flytta till Finland! Så som dt känns nu så vill jag skita i allt och åka dit. Dt är så svårt att förklara, men jag mår så oerhört bra där. Dt är inte alls som här i Sverige, här i ruttna hålan Sunnerby. Här är dt bara en massa skitsnack, dt måste bara nåt seriöst fel på dessa jävla människor (läs: ungdommar). Åh, nu blir jag arg! Vafan ska livet vara så jävla fucked up för? Jag vill bort! Men kommer inte komma bort förens på Sportlovet.. Då ska jag fan ta ledigt från skolan Fredagen innan, så att jag är där extra länge. Nej, jag vill flytta dit.. Jävla Sverige och dess jävla krav. För dt är ju så, en jävla massa krav som ställs på en. Åh, jag ska nog skriva av mig i min dagbok istället. Ni har inte tillräckligt med stake i er för att läsa om mina känslor från och med nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0