28 November - Lördag

Godmorgon!

I know, visst blir man chockad
av att se att jag är vaken just nu? Jag menar, klockan är lite drygt nio bara. Anledningen till att jag faktiskt nu är vaken är för att jag somnade vid nio tiden igåg kväll och för att jag om två timmar ska ta tåget mot stan med Bellan.

Ialla fall, jag var på bio med Christa igår. Vi såg på 2012 som verkligen var sevärd. Dock bara på bio tror jag, pga all effekter som inte skulle vara lika slående på en liten tv i vardagsrummet. Jag grät även genom halva filmen, och då menar jag verklige grät. Haha, sist jag grät så mycket till en film måste varit när jag såg King Kong första gången. Men jaja, filmen var ialla fall bra!

Nu ska jag göra mig själv lite frukost, samtidigt som jag kollar på "Vintergatan" eller vad dt nu heter. Ni vet dt där som gick förut på tv? Med Femman, Sjuan och en gubbe som jämt säger "galaxer i mina braxer". Haha, jag känner mig aningen barnslig. Men vi hörs någon annan minut, jag ska shoppa skiten ur mig idag!

Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0