25 November - Onsdag

Hej hej!

Igår bloggande inte jag av den
enkla anledningen att jag inte alls mådde bra. Jag tog ju som skrivet (i Måndags) vaccinet mot svininfluensan då i Måndags. Jag var ju väldigt mycket emot dt förut vilket jag kanske har skrivit här i bloggen. Jag tänkte att dt är som vilken influensa som helst, och att dt blev samma hysteri angående Fågelinfluensan som spred sig och tog liv under våran förra lågkonjuktur. Men natten mellan Söndag och Måndag hade jag en hemsk mardröm om denna nya influensa. När jag vaknade bestämde jag mig med en gång för att ta vaccinet. Lägligt nog delade min skola just den dagen ut vaccinet till elever, så jag tog kvart i två tåget från Flemingsberg och åkte dig. Direkt efteråt blev jag väldigt yr och mådde illa. Dt gick sen över ett litet tag men kom sedan tillbaka. Igår morse mådde jag pyton! Idag har jag också varit nära på att spy flera gånger (ingen trevlig information, men ändå).  Nu mår jag lte bättre men ångrar att jag tog sprutan. Har nu missat två dagars praktik vilket absolut inte är bra. Jag mår inte bra över dt.. Även fast jag inte har praktik imorgon så måste jag till skolan, oavsett om jag mår dåligt eller inte. jag får bara inte missa en skoldag, för då kommer jag ha så mycket att ta igen.

Ialla fall, jag ska precis fixa en snabb header och sen länka min blogg på Facebook. Eller ja, jag ska på min Facebook skriva adressen till min blogg. Vet inte varför egentligen. Dt finns dom som jag inte tycker om som då kommer få möjlighet att följa min vardag. Men sånt ska inte få röra mig i ryggen. Dom skulle bara våga göra nåt, haha *blink blink*.

Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0