22 November - Söndag

Godmorgon!

Har varit vaken ett tag nu faktiskt,
vilket man kanske inte skulle kunna tro om mig? Nej men helt ärligt så har jag kommit fram till att jag kan somna mycket lättare på Söndagskvällen om jag vaknar tidigt på morgonen. Dt i sin tur leder till att jag får en god natts sömn innan praktiken och dt är bra!

Igår hyrde jag en film. Så jag, mamma och pappa satt och kollade på "Drag me to Hell". Den var väldigt förutsägbar, men visst satt man och hoppade till flera gånger. Dock kan jag säga en sak (som inte har något med just den filmen att göra); dt är dåligt att dom inte hgýr ut 3D-filmer. För dt var egentligen vad jag ville hyra igår, men Lillan hade ialla fall inga sådana för uthyrning. Nåja, jag ska be pappa köpa några och så har jag ju önskat mig i julklapp, hoho!

Nu ska jag kolla på tv och efter dt skall jag äta lite frukost. Jag kanske uppdaterar senare idag, men lovar ingenting. Ha dt så bra ialla fall så hörs vi nr vi hörs!

Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0