22 November - Söndag

JAG GJORDE DT! Jag har nu rensat igenom alla våra dvd-filmer här hemma. Vi har ungefär 500st (pappa har också varit glömsk och köpt dubbletter av flera filmer) som nu är sorterade efter genre. Såklart var majoriteten av filmer action, thrillers och actionthrillers, haha. Endast två skräckisar kunde man hitta. Lite tråkigt, för jag älskar skräckisar.. Men dt är inte jag som köper filmerna hit, även om jag faktiskt får önska en film då och då.

Nu ska jag ta mig ett glas cola i väntan på maten. Internet är så tråkigt nu, så jag vet inte riktigt vad jag ska göra efter colan.. Aja, vid sex ska jag börja kolla på "One Tree Hill" och efter dt älskade "Gossip Girl". Åh, I löööve it!

Puss och kram!


Damn, I'm cute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0