21 November - Lördag

Yo bitches!

Jag vet, dt kom ingenting igår,
inte ens ett litet inlägg. Men Christa glömde sin dator så jag fick helt enkelt inte tillgång till någonting att uppdatera ifrån. Kunde ju inte direkt begära att få låna Sarah's mobil mitt i allt liksom, hehe. Men nu är jag ialla fall hemma. Äntligen!, får man egentligen lov att säga. Igår åkte ju vi och kollade på filmen "New Moon" som är den andra av Twilight-filmerna. Den var hur som helst väldigt bra. Efter dt åkte jag, Christa, Sarah och Emma hem till Christas farmor (eller ja, hennes obebodda lägenhet ialla fall) och såg på Idol, svullade pizza och umgicks.

Idag försov jag mig över en halv timma, så jag fick väldigt bråttom. Tio över åtta vaknade jag och skulle gå tjugo i nio! Ja, gymnasie-mässan stod ju på schemat idag. Min lilla och underbara klass stod där tillsammans med några från Lås-, El-, Frisör- och Hovslagarlinjerna. Jag tog halv fyra-tåget från Älvsjö och träffade Christa och Sarah på tåget sedan i Väster Haninge.

Nu ska jag be en bön så att pappa kommer hem snart. Maten står nämnligen klar men ska tydligen inte ätas fören han kommer hem .. ? Maten idag var ju hur äcklig som helst, usch. Victor fick smaka på mina kycklingbitar och såg ut att få kväljningar. jag fick i mig två stycken (jag tvingade mig själv!) och några pommes. Dt var verkligen skit äckligt! Medan jag väntar kan jag nog ta ett glas cola, så gött! Men jag kanske skriver lite senare, man vet aldrig liksom, hähä.

Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0