19 November - Torsdag

Godmorgon!

Jag sitter i skolan just nu.
På samhällslektionen närmare bestämt. Vi håller på med brott & straff, och just nu ska vi vara inne på en sida och lära oss en massa om rättegångar. Dt räcker med att lyssna, så därför kan jag samtidigt skriva här.

Jag ska alldeles strax lägga ner denna sida ändå (vi har rast snart!), men jag kan säga att jag är skit trött just nu. Vaknade tjugo över fyra imorse och hoppade in i duschen med en gång. Vill mest av allt bara hem och sova, men dt går ju inte. Om en timma har vi lunch (Nutiden, japp japp!) och efter dt har vi gympa som jag faktiskt ska vara med på. Ja, hör och häpna; Sussu ska vara med på gympan! Efter gympan har vi två timmar estetisk verksamhet.

Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0