15 November - Söndag

Hejsan!

Denna kväll har varit väldigt lyckad
måste jag säga. Hela dagen egentligen faktiskt! Jag vaknade sådär vid halv tolv (dt var sjukt skönt att få sova ut!) och gick ner. Satt sedan med datorn i knät framför tv:n i någon timma innan jag käkade frukost. Sedan sminkade jag mig och bytte om och strax efter dt kom farmor. Vi fikade lite och senare åkte hon hem. Jag tror att klockan var runt 17:00 när Anne och Micke sen kom. Vi åt middag (rostbiff, potatismos, jätte god sky, grönsaker och svartvinbärsgelé) vilket var mycket gott. Efter dt satt vi bara och pratade om allt mellan himmel och jord. Pappa och Micke drog sig mot vardagsrumet för att kolla på film (Micke drog nitlotten av honom och Anne idag och fick köra), medans jag, mamma, Erik, Mikaela och Anne stannade kvar i köket. Framåt småtimmarna kom en massa prat om älskade farfar upp. Dt slutade med att alla vi satt och grät. För verkligen.. Jag älskade (och gör dt fortfarande) min farfar, han var helt enkelt världens underbaraste! 6 September 2004, världens hemskaste dag!

Ialla fall, jag ligger nu här i sängen och dricker vatten. Kan säga också att jag och Erik bytt mobiler. Så istället för Nokia N95 så har jag nu en annan Nokia. Vet inte exakt vilken dt är, men den är ny, platt, svart och lite silvrig. Ganska fin faktiskt. Den har också typ 10 spel i sig, så nu kan jag sitta och spela jätte mycket, haha.

Nu tror jag att jag ska sova. Dt känns som att mina ögon inte riktigt orkar hålla sig öppna längre. Tänkte att jag imorgon skulle göra dt jag inte hann göra förra veckan, alltså visa en massa nytagna bilder, men dt går dessvärre inte. Tror att Erik raderat alla.. Aja, dt kommer fler bilder, dt lovar jag er. Vi hörs kanske imorgon, sköt om er!

Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0