15 November - Söndag

Tjenixen!

Jag sitter här i soffan i mitt rum.
Denna gång har jag dock inte datorn i knät, utan på mitt soffbord! Javisst, jag har idag fått ett soffbord. Dt är litet och svartbrunt, med andra ord inget speciellt. Men ändå, vilket lyft! Visst, just nu står en dator, en chipsskål, en dippburk och en cola på bordet (hehe) men imrogon ska jag nog fixa så att dt är ljus och sånt istället. Om jag sen också orkar, så kan jag även visa lite bilder på mitt vackra rum. Börjar bli riktigt nöjd alltså. Nu fattas bara ett riktigt lverkast till min soffa, några hyllor, lite ljushållare (?) och korgar. Annars är allting jätte perfekt. Förhoppningsvis får jag en stor "Hello Kitty-nalle" (40 cm hög!) och "Hello Kitty-sängkläder" i julklapp också (precis som jag önskat mig). Då ni, då är mitt rum alldeles fullbordat!

Nej, nu är dt faktiskt hög tid för mig att sova. Tror dock att jag ska kolla klart på "Heartbreak Hotel", men dt är ju bara cirkus en halvtimma kvar. Justeja, imorgon ska jag och Bellan till Haninge. Därför ska jag sminka mig till jobbet imorgon. Onödigt kanske, men jag har ingen större lust att uggla runt i Haninge helt osminkad. Jaja, vi hörs ialla fall imorgon. Tror jag, lovar dock ingenting!

Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0