15 November - Söndag

Godmorgon!

Jag har faktiskt inte så mycket att säga,
uppdaterade ju för ca tolv timmar sedan bara? Dock kan jag väl nu berätta om mina planer för nästa vecka. Måndag, Tisdag och Onsdag praktiserar jag ju, så dom är som vanligt. Så även Torsdagen då jag går i skola hela dagen. På Fredagen är jag ledig (YEAAAH!). Så tio i tolv på dagen ska jag ta bussen mot Ösmo där jag ska möta Christa, Sarah och dom på tåget. Därifrån åker vi till Heron City för att se på "Twilight; New Moon". Efter dt ska ialla fall jag och Christa åka till hennes mormors/farmors (jag har blackout, jag minns inte vilken dt är :O !) lägenhet som står tom för en mysig sleepover. Dagen därpå, alltså på Lördagen, ska jag till gymnasiemässan. Från 10-15 ska min lilla klass stå där. kommer väl bli kul, fast ändå lite jobbigt..

Aja, nu ska jag fortsätta kolla på tv. Måste snart käka kom jag på också. Whatever, nu ska jag ialla fall sluta skriva här.

Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0