12 November - Torsdag

Hejsan!

Förlåt för min sjukt dåliga update,
men jag har sagt anledningen till er förut; jag är helt slut när jag kommer hem. Att vakna så tidigt på morgonen är inte skönt vill jag lova. Men nu är praktiken slut för denna vecka och nu väntar endast två dagar av skola. Frågan är bara vad jag gör uppe vid denna tid, fast att jag vet att klockan kommer ringa om knappt fyra timmar..? Sanningen är faktiskt att jag inte kan sova. Jag är sjukt trött, men sömnen vill inte fästa sig vid mig. Min Bailey ligger så fint bredvid mig med huvudet mot kudden och han kan minsann sova. Men när jag försöker göra samma sak så går dt helt enkelt inte. Frågan är hur fan jag ska hantera morgondagen i så fall.. Haha, aja, skola är skola och den måste skötas!

Jag ska försöka bli bättre på att blogga, dt lovar jag. Dock är ju detta en blogg för min skull, där jag skriver om mina känslor, men då jag vet att dt faktiskt finns dom som följer den så ska jag såklart skriva för er också. Anyways, en annan dag (som kommer väldigt snart) ska jag avslöja mina planer. Dom är inte många och dt är inget världsförändrande, men ändå. Jag är rätt så exhalterad! Vi hörs senare bitches.

Puss och kram!


Ett STORT grattis till underbaraste paps som fyllde
hela 46år idag (11 November),


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0