31 December - Torsdag

Hello babes!

Igår kom inget inlägg då jag
var upptagen med Bellan hela dagen. Hon kom hem till mig strax innan tio och så städade vi hela dagen tills vi åkte till Södertälje. Där väntade vi på en kompis som aldrig kom! Vi stod ute i tre jävla timmar, haha. Aja, vid kvart i nio kom vi ialla fall hem till mig igen. Då lånade Bellan toan och så kom hennes pappa och hämtade henne. Idag har jag försökt sova så länge som möjligt eftersom att vi ska parta hela natten ju! Så därför, mina vänner, kommer inte min årsresumé komma förens nästa år (haha). Men se dt som enposetiv sak, då kan jag ju också skriva om mitt nyårsfirande, eller hur? Jag måste ialla fall fixa mina naglar nu och äta en rejäl lunch! Om ett par timmar kommer Bellan, spännande.

Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0