3 December - Torsdag

Just nu sitter jag i skolan. Är klar med alla uppgifter, ska nu leta efter rättsfall. Men dt är aningen svårt att koncentrera sig, då min mage vill kurra ihjäl sig. Försöker dock hindra dt, då dt är knäpp tyst i klassrummet. Men men, dt är bara 20 minuter kvar, sedan är dt lunch. Dt blir pannkaka idag! Haha, jag åt dt till middag igår och till frukost idag, så varför inte fullborda dt hela och ha dt till lunch idag? Nej, men vi får se. Efter dt är dt ialla fall gymnastik och sedan estetisk verksamhet. Har jag tur så är jag hemma mellan tre och fyra idag. Håll tummarna för min skull! Nu ska jag kolla om Eriks lärare uppdaterat bloggen. Erik och hans klass är ju i Venedig och lärarna har en blogg där dom skall uppdatera om dagarna. Tyvärr har den inte uppdaterats sedan natten mellan Måndag och Tisdag. Aja, jag kanske skriver lite mer när jag kommit hem. Ska kolla på bloggen och sen efter "intressanta rättsfall".

Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0