28 December - Måndag

Jag sitter i vardagsrummet just nu och kollar på "The Best of Mr Bean", haha asbra! Just nu är han i simhallen och jag garvar nästan ihjäl mig, hoho. Jag ska ialla fall fixa till mig någorlunda (myskläder och Lilla My-toffs, japp japp) sen ska jag iväg till Lillan och köpa lite godis och en tidning. Dessa dagar fram till nyår ska jag bara mysa med mig själv. Kanske blir en tripp till Vika någon gång, men inte idag inte. Ska även skriva min årsresumé! Hade tänkt att jag skulle slänga in både 2007 och 2008 också (sammanfattningarna alltså), men vi får se hur jag gör. I så fall kommer dom upp först och sedan detta års. Dt här året kommer vara lite svårare då dt finns saker jag vill skriva om men är osäker på om jag vet vilka som ska veta om dt.. Aja, dt får bli som dt blir. Vi hörs hur som helst lite senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0