22 December - Tisdag

Hola babes !

Igår spenderades hela dagen
 i Skärholmen med Christa. På morgonen vad bussen dock sen. Skulle gått 09:08 men kom inte förens 09:35. Dt var ett under att jag stod kvar och väntade så länge! Jag köpte ialla fall upp mina tusen kronor på New Yorker. Ja, jag fick ett presentkort där i Söndags då vi i familjen öppnade julklappar. Jag köpte även upp mitt andra presentkort på Kicks för 500:-. Damn, I love my christmasgifts! Christa irrade också runt i affärer för att kolla efter en julklapp till sin mamma Tanja.

På kvällen sedan kom Bellan, Lollo och Linus hit. Bellan färga mitt hår och ja.. Vi umgicks lite granna. Lollo och Linus åkte hem vid halv åtta och Bellan åkte vid nio. Bellan hjälpte även mig att packa till Avesta, dit jag åker imorgon. Jag kan ju inte packa själv, haha!

Nu ska jag dricka lite cola och kolla på tv. Ska kolla runt lite på nätet och så också. Klockan tre börjar jag gå mot bussen och så åker jag till St Vika. Kan visa er mitt fina jag innan jag åker, haha. Ska testa nya kläder och smink.

Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0