17 December - Torsdag

Yoho!

Day off today!
Vaknade för en timma sedan och dt första jag gjorde var att kolla ut genom fönstret och damn!, vi är fan insnöade. Jag driver inte, dt är hur mycket snö som helst där ute. Och efter att ha kollat runt på Facebook lite så kan jag se att alla bussar i Nynäshamn och Botkyrka är inställda. Så dt är inte många i Nynäshamns gymnasium ialla fall.. Jag kan bara hålla tummarna på att bussarna antingen går helt och hållet imorgon, eller inte alls. Dt skulle inte vara kul att fastna någonstans på väg mot Liljeholmen. Ska hålla mig updaterad via sl's hemsida.

Nu ska jag illa fall göra mig själv lite frukost. Ska dra upp lillebror från sängen också. Jag tycker gott att han kan få skotta, han som inte gjort annat än varit sängliggande i två veckor. Jag kanske skriver senare, kanske inte. Ni får hur som haver ha dt gött tills vi hörs nästa gång!

Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0