14 December - Måndag

Hello friends of Sussu!

Jag ligger nu i min säng och ska sova vilken minut som helst. Ska bli skönt att få sova i minst åtta timmar denna natt, haha. Ialla fall, jag tänkte att jag sparar på berättelsen om min och mina vänners utlandsresa ett litet tag till. Kan istället skriva om vad jag måste köpa nästa Tisdag;

- Mascara, helst Clinique, men vi får se.
- Puder. Lär bli Lumene, testade ju mammas och den va grym!
- Foundation. Fast jag tvekar, kanske inte är så nödvändigt..
- Ögonskugga. Måste ha en vit! Sen om jag hittar nån fin färg.
- Nagellack, Depend's färger är fina!
- Hårfärg. Har en mössa för slingor nu så jag ska köpa en ultra-blond färg till håret!

Ja, jag får väl nu bara hoppas på att Lollo ha lust att ses nästa Tisdag. Dt är visst bara hon av mina vänner som förstår sig på hatten för slingorna. Så ja, förhoppningsvis alltså!

Nej, nu ska jag faktiskt stänga ner hela datorn för att klappa på Bailey och sedan sova. Åh, jag längtar redan, haha.

Puss och kram!

PS. Christa & Sarah, jag hade en helt otrolig dröm om Chuck. Åh, den va überverklig och underbar. Haha!


Kommentarer
Postat av: Sarah

oooh, varför drömmer jag inte om honom?! ;) Eller jo, jag drömde ju att Christa och jag flyttade till NY och vi va bff med honom, haha ;)

2009-12-17 @ 09:04:26
URL: http://sajjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0