13 December - Söndag

Skepp o'hoy bitches!

Jag ska alldeles precis sova, men kände för att göra ett litet inlägg här i min blogg. Har inte gjort någonting speciellt idag, bara suttit vid datorn och kollat på tv i vardagsrummet. Min tv har för tillfället gått sönder, ljudet fungerar inte. Eller ja, dt är ialla fall ett fel som jag inte kunnat fixa på egen hand. Imorgon kanske pappa har lust att hjälpa mig..

Ialla fall, jag tänkte nu berätta om lite planer som jag har här framöver. Nu i veckan är dt ju praktik de första tre dagarna, sedan är dt skola. På Torsdagen slutar vi vid elva, då lärarna har julbord. På Fredagen börjar vi vid nio och slutar vid halv elva, sista dagen i skolan för detta år. På Söndag ska vi i familjen ha en liten julafton. Vi ska byta julklappar med varandra och så. Vi talade idag om att kanske åka till Medborgarplatsen för att äta thaimat, men vi får se. På Tisdagen måste jag köpa nytt smink då allt mitt är väldigt nära slutet. Ska köpa nytt puder, ny foundation, ny mascara och nya ögonskuggor. På Onsdagen ska jag och Bailey åka upp till Avesta med farmor. Vi bestämde idag att jag åker med en dag tidigare, annars får ingenting plats i bilen.. Men dt ska väl bli trevligt hoppas jag. Dt var ju annars tänkt att hundarna ska åka med mummu medans vi människor åker efter. För mummu åker dagen innan julafton och min familj på självaste julafton. Ialla fall, jag vet inte hur länge vi bli borta, men dt blir några dagar. På nyårsafton sedan är dt tänkt att jag och mina vänner ska äta middag och sedan bege oss mot Nynäshamn. Fuck, kom precis på att sista 848:an kommer vara proppad av äckligt fulla människor.. Aja, men så är dt ialla fall. Mina planer låter väl bra? Ska klämma in en dag med min fantastiska barndomskompis Christa också. Tror att dt blir efter jul dock.. Men då jäklar ska hon få sin julklapp och ja, jag tror hon kommer bli väldigt nöjd. Jag älskar den ialla fall och vill nästan köpa sådan till mig själv, haha.

Men nu ska jag dricka lite vatten och sedan sova. Klockan är ju redan kvart över elva. Men men, jag skriver igen nästa gång när jag orkar. Ni vet att dt är aningen slitsamt för mig att över huvudtaget tänka under vardagen. Jag är så slut i hjärnan så ja.. Men nästa gång jag skriver ska jag även försöka komma ihåg att skriva om min utlandsresa med två av mina finaste vänner. Nu blev du allt bra nyfiken va?

Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0