12 December - Lördag

Hej babes!

Igår föll den första riktiga snön!
Jag var så lycklig att när jag skulle möta mamma i Ösmo så hoppade jag av bussen några stationer i förväg, bara för att få njuta av snön. Jag älskar snö! Men den har nu tyvärr smält bort.. Dock ska jag inte hänga läpp för dt då Metro igår lovade snö inför nästa vecka. Yey!

Jag har ialla fall vaknat för en sisådär en halvtimma sedan. Mamma och pappa har åkt till tomteverkstaden och Erik sover. Hundarna springer runt på tomten så ja.. Jag har en rätt så bekymmersfri stund just nu. Bellan kommer hit vid sex för att käka middag också, så jag ska förbereda inför den lite grann. Dt finns ingen speciell anledning egentligen till varför hon kommer. Vi ska byta ut julkappar och käka en fin middag tillsammans. Helt enkelt bara njuta av vänskapen. Underbart!

Nu ska jag äta frukost och sms:a lite folk. Jag vet inte när jag skriver mer nästa gång, men om jag är på humör så kanske jag gör dt redan ikväll. Ska försöka använda min kamera idag, så jag kanske slänger in lite bilder också. Dt blir väl trevligt?

Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0