1 December - Tisdag

Hola!

Jag har inte skrivit något
vettigt på ett tag pga den enkla anledningen att jag inte orkat. Somnade väldigt tidigt igår, närmare bestämt vid kvart i nio tror jag. Vaknade sedan vid halv tio av att Anton ringde, men somnade väldigt snabbt om igen. Har idag också haft en tuff dag på jobbet, så jag är väldigt trött nu med. Ska bara vänta på att mamma kommer hem från Ica Maxi, vill se om hon köpt något roligt till mig! Juste, vet ni vad jag gjorde för en timma sen ungefär? Öppnade första luckan på min Nalle Puh choklad-kalender, yey!


Vad tycks om mitt självfall (håret) föresten?
Haha, älskar generna från mamma..

Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0