31 Augusti - Måndag

Tänkte yttra mig om de stora bloggarna. Ja, alla andra gör ju dt så då kan väl jag också göra dt?

Kissie - Den blonda som alltid redigerar sina bilder? Hon som gör allting för att få uppmärksamhet? Jag gillar inte henne och tycker bara att hon är otroligt pinsam. Hennes hår är inte fint någonstans dt heller. Jag menar, vem vill ha grått hår och en decimeters utväxt? Meningen är inte att låta hård, men gör jag dt så.. What to do?

Blondinbella - Mognast av allihopa. Dock tycker jag hennes blogg är något tråkig. En massa prat om finnar, självförtroende, P3 (ehm, gubbradio?). Nej, jag gillar dt inte så mycket. Men dt är sjukt imponerande att hon har lyckats så stort med sin blogg. Snart 3 företag och allt tack vare bloggen..

Amir - The best gay ever! Älskar hans blogg, att han ens vågar vara öppet homosexuell i staden Stockholm ?! Finns inte så mycket mer att säga än att jag verkligen gillar hans blogg. Dt är njutning på hög nivå, haha!

Paulina - Mer känd som Paow? Jag tycker om den lilla flickans blogg. Okej, hon kanske inte är bäst på att formulera sina inlägg korrekt och hon kanske inte uppdaterar så där jätte ofta, men när hon väl skriver något så förstår man ialla fall. Dessutom är dt mesta hon skriver vettigt. "Dt handlar om att bjuda på sig själv".

Kenza - Nja .. Lite blandat. Hon festar väl lite väl mycket? Dt är såklart lugnt med mig att hon festar (why not liksom?), men dt står ju nästan bara om festerna i hennes blogg. Men jag måste erkänna att hon är en stor inspiration när dt gäller mode. Me like her clothes alot!

Dessie - Dubbelmoral? "Alltså, jag bantar ju, för jag älskar ju att banta, så jag får ju bara äta en gång om dagen. Idag så käka jag typ tre flingor och jätte lite yoghurt!". Tre timmar senare: "Ah, alltså jag börjar skolan imorgon så nu ska jag dra till affären för att köpa cola och godis. Jag älskar cola!". Blabla .. Javisst, godis och cola är den perfekta dieten för någon som vill gå ner i vikt och få en liten, platt och obefintlig mage. Eller? Detta säger dt mesta jag tycker om denna blonda tös.

Rahlenfeldt - Han uppdaterar ju knappt en gång om dagen, så man vet ju ingenting om honom? Dt ända jag tycker om honom är att han och Paow borde bli tillsammans. They fit!

Foki - Gillar den här bloggen. Hon håller sig verkligen utanför Kissie, Paow, Dessie och dom andra. Ja, kanske bara för att hon bor uppåt i landet och inte i fjortis-staden Stockholm, men ändå. Hennes hår är dt finaste hår jag någonsin sett, hon är en gudinna när dt kommer till naglar, hennes småsöta outfits är to die for och ja.. Hon skriver ju så bra saker också. Förutom att hon uppdaterar någorlunda regelbundet så skriver hon om saker som verkligen ingen annan skriver om. Asbra!

Jag läser inte så många mer bloggar faktiskt.. Men nu vet ni vad jag tycker, hoho. Intressant inlägg va? *blink blink*.

Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0