30 Augusti - Söndag

Hej alla glada och trötta !

Ja, uppdateringen har varit lite dålig, men men. Gjorde en videoblogg idag, men jag la aldrig upp den, haha. Ska försöka igen kanske imorgon eller nåt. Anyway, kvällen har varit mysig. Bellan, Lollo och Robin kom vid halv sex ungefär. Då lagade vi mat, potatis och köttfärssås. Sen åkte Robin till Marie och Lollo åkte för att hämta sin 'pojkvän' i Ösmo. Sen spelade vi spel och så kom Robin tillbaka. Jag, Robin, Lollo och Bellan spelade ett kortspel sen också, medans Linus (Lollos 'pojkvän') kollade på och skrattade typ. Efter dt har vi inte gjort så mycket. Robin och Bellan åkte hem vid tolv och eftersom att Christa tyvärr inte ville komma så bestämde jag, Lollo och Linus att dom två kunde sova här. Så nu ligger jag i min säng skittrött, medans de andra två sover i vårat lilla kontor. Vi ska kliva upp tidigt imorgon, så att dom hinner åka innan mamma och pappa kommer hem. Dt känns liksom bäst så.. Sen får vi helt enkelt se vad morgondagen (idag?) har att komma med. Förhoppningsvis åker jag hem till Christa, hihi.

Nej, nu säger kroppen att dt är dags att sova, så jaf får väl helt enkelt ta att lyda. Men vi hörs nog imorgon, så.. Sov så gott alla!

Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0