30 Augusti - Söndag

Förlåt för min dåliga update! Var och käkade med Bellan idag, vi åkte bara till Ösmo för att käka på en grill där. Tog chickybits med pommes och currysås. Mumma! Efter dt skjutsade Bellan hem mig, jag var hemma i en kvart och sen skjutsade pappa mig till Christa. Där var jag fram tills halv sju då min buss gick. När jag kom hem åt jag och kollade på tv, sen hoppade jag in i duschen. När jag bytt om till pyjamas så sa mamma att hon hade gjort o'boy och mackor till mig och Erik. Älskar att bo hemma och bli bortskämd på ett så enkelt och gulligt sätt, hihi! Nu ligger jag ialla fall här i min säng. Är föresten sjuk! Eller ja, förkyld, men ändå. Kul att jag ska gå och bli sjuk så här en vecka innan vi ska till Avesta på kräftskiva? Aja..

Nej, min hals tigger efter litervis med vatten och mina ögon efter timmar av sömn. Jag skriver imorgon, så vi hörs då!

Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0