27 Augusti - Torsdag

Hello friends of Sussu!

Min nya och fina dator är vad jag uppdaterar ifrån. Den är STOR, 17" närmare bestämt. Vet ännu bara inte hur webbkameran fungerar på den här saken. Har inte ens hunnit testa den ju?

Dagen i skolan idag gick skitbra. Den andra tjejen i min klass verkar helskön och Låssmedsklassen (min parallelklass) är finfin den också. Imorgon ska jag för första gången träffa de två pojkar som går i min klass också vilket ska bli spännande.

Anyways, jag är sjukligt trött just nu. Ska kolla på avsnittet av 'Vänner', sen ska jag tvätta fejjan och sova. Klev ju upp klockan fem idag och vad är klockan, typ tjugo i åtta? Uuh.. I love my computer!

PS. Imorgon är dt stan med bland andra Christa och Sarah. Vill hitta en stor och mysig kofta, yummie! DS.

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Yeah, stan imorgon! :D <3

2009-08-28 @ 06:36:38
URL: http://sajjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0