26 Augusti - Onsdag

Godmorgon!

Hur många går egentligen frivilligt upp vid den här tiden? Åh gud, jag hade bara velat ligga kvar i sängen och sova. Men nej nej, idag är dt dags för första 'arbets'-dagen. Ha ha hi hi ha ha ho ! Eller hur säger man? Anyways, jag ska inte vara där förens kvart över sju, därav mitt vackra och väldigt trött-baserade inlägg. Skriver ju ord som inte ens finns, haha?

Efter jobbet händer något fantastiskt. JAG SKA FÅ EN EGEN DATOR! Vet ni hur länge jag har längtat eller? Nu slipper jag sitta vid mammas och pappas datorer. Jag ska få min egna, bärbara dator. Åh .. Bye bye Sussus stationära datafan, mammas miniplutt och pappas jätte! Mohahah ..

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0